Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с подаване на гас 145 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Дано да не е,но аз мисля че е потенциометъра на газта същите симптомий като на един приятел!След смяна на потенциометъра всичко е ок!Успех
    sigpicБързай бавно!!!

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от alex.ganka Покажи съобщение
      Дано да не е,но аз мисля че е потенциометъра на газта същите симптомий като на един приятел!След смяна на потенциометъра всичко е ок!Успех

      Е нали трябва да запише грешка и да индикира чрез черванета лампа на таблото, ако има такъв проблем?
      На твоя човек светила ли е, и колата същата ли е като мойта? Мерси.
      sigpic
      Alfa Romeo 145 1.9 uniJet Turbo Diesel SOLD!

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от brazen Покажи съобщение
        И това го направих(освен спрея), както по-рано препоръча колегата Тонов.

        Да, ама не!

        Днес имах екстремна ситуация: Карам по Цариградско посока Повдив и престроявайки се вдясно(за да се спусна по детелината към Летището) колата изгасна точно когато влизах в десния завой на детелината, когато тоя зад мене се опитва да ме прескочи... слава богу успях да я запаля преди да изправя завоя.

        Значи колата не се е оправила, предполагам проблема не е в буксата.
        Прави ми впечатлние, че когато я настъпя, примерно на 2-ра предавка до 3-3,4К оборота и после я освободя от предавка гасне.
        Ако я карам до 2-2,5К обоота макс - няма проблем. На фона на всичко ми се струва, че има разлика и във вървежа -станала е малко по-мудна, а на ниските обороти припушва когато е студена.



        Относно "Давенето" - така наричам следната ситуация - при смяна от 2-ра на 3-та предавка, отпускане на левия педал и подаване на гас, колата забива предницата все едно съм скочил на спирачките. За да мога да продължа, трябва да натисна съединителя, да подам междинна гас и да отпускам педала както при потегляне(бавно) за да не се "запъне".

        Не знам...

        Иска ми се да направя сам, каквото ми е по силите(разбира се с Вашата помощ!!) преди да я закарам в сервиз и да ми наговорят 100000 простотии както обичайно и да ми вземат една торба пари.

        Едва ли е толкова трагично, колкото на мен ми се струва, но както се казва - не питай старило - питай патило!

        Общо взето на вас разчитам, Колеги!!
        щом колата ти гасне,проблема не е в педала или куплунга,трябва си диагностика
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #19
          Май на там отиват нещата.
          sigpic
          Alfa Romeo 145 1.9 uniJet Turbo Diesel SOLD!

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от brazen Покажи съобщение
            Е нали трябва да запише грешка и да индикира чрез черванета лампа на таблото, ако има такъв проблем?
            На твоя човек светила ли е, и колата същата ли е като мойта? Мерси.
            Не е светил индикатора,да същата кола е колега!Аз лично му смених потенциометъра и колата се оправи!Но иди на диагностика наи добре,може да е нещо друго!
            sigpicБързай бавно!!!

            Comment


            • #21
              От всичко , което прочетох...
              Колата има проблем с подкачващата помпа, цедка в резервоара, маркучите за излишно гориво, горивен филтър, или дюза/и.
              Естествено не всичко наведнъж.
              Това са само предположения и по-точно май няма как да каже някой тук във форума.
              То и в сервиз не мисля, че лесно ще се хване проблема.
              Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
              Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
                От всичко , което прочетох...
                Колата има проблем с подкачващата помпа, цедка в резервоара, маркучите за излишно гориво, горивен филтър, или дюза/и.
                Естествено не всичко наведнъж.
                Това са само предположения и по-точно май няма как да каже някой тук във форума.
                То и в сервиз не мисля, че лесно ще се хване проблема.
                Възможно е...Не ми се искаше да е това, но като се замисля се държи точно все едно не й достига гориво.
                Като допълнение на симптомите - над 3000 оборота започва да пуши черно и не иска да върви....

                Един колега от форума ми обеща да я закачи на комп и да видиме дали нещо ще излезе.
                sigpic
                Alfa Romeo 145 1.9 uniJet Turbo Diesel SOLD!

                Comment


                • #23
                  Втвърдяването на педала за газта без да има никакви проблеми с оборотите, индикациите и вървежа пак ли са причинени от тази букса или потенциомер? Днес в най-голамия дъжд ми се случи това след което се оправи.

                  Comment


                  • #24
                    При мене не се е втвърдявал педала, просто не функционира понякога, без да е изменена твърдостта.
                    sigpic
                    Alfa Romeo 145 1.9 uniJet Turbo Diesel SOLD!

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от brazen Покажи съобщение
                      При мене не се е втвърдявал педала, просто не функционира понякога, без да е изменена твърдостта.
                      Е не я ли закачи на диагностика?Нещо за датчик на разпределителния вал!
                      sigpicБързай бавно!!!

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от alex.ganka Покажи съобщение
                        Е не я ли закачи на диагностика?Нещо за датчик на разпределителния вал!

                        Не съм още - колегата днес беше зает. Относно датчиците на колянов и разпределителен вал - и двата са сменени преди 15-20К км.
                        sigpic
                        Alfa Romeo 145 1.9 uniJet Turbo Diesel SOLD!

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от brazen Покажи съобщение
                          Не съм още - колегата днес беше зает. Относно датчиците на колянов и разпределителен вал - и двата са сменени преди 15-20К км.
                          Значи тях ги изключваш,еми колега това са наще алфетки-по добре палава италянка, отколкото скучна германка!
                          sigpicБързай бавно!!!

                          Comment


                          • #28
                            Здравейте отново!



                            На диагностиката колата показа 4 грешки
                            Не им помня точните кодове или наименованията на английски език - ще напиша това което съм си превел:

                            Грешка 1. Педал съединител - предполагам, че грешката е записана от "стоп машинката" на педала, вече е оправена, и няма отношение по проблема с вървене и гаснене. Ето малко повече инфо по темата за кво е аджеба тоя прекъсвач, поствам линк към тема във ФИАТ форум, http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...3366&highlight= вижте я, може да ви е от полза.

                            Грешка 2. МАФ сензор - свалихме Дебитомера и го изчистихме. Колата след това тръгна значително по-добре, особено над 3000 оборота.

                            Грешка 3. Температура на входящ въздух - Някой има ли представа дали има отделен температурен датчик или е комбиниран с дебитомера? Или някакво друго преположение?

                            Грешка 4. Не съм много сигурен в превода: crank cam synchronization - Синхронизация разпределителен/колянов вал??? - по този проблем: преди около 15000км.(около година и половина) съм сменил и двата датчика на валовете - фазов и на Хол.

                            След профилактиката на дебитомера колата ми върви доста повече, но все още понякога си прави мизериите, описани по-напред в темата.

                            Последното което направи - карах я извънградско - без проблем, върнах се в София, покарах малко и в един момент започна да се "запъва" - Както бях казал и по-рано - натискам педала на гаста, а колата не реагира, даже се збива леко предницата. Спрях, изгасих двигателя, веднага след това запалих отново и всичко вече беше нормално - даже си позволих доста да я настъпя и пак всичко си беше наред, включително и днес(на идване към работата).

                            В заключение да Ви питам: След тази нова информация какво да правя?Имам впредвид грешки 3 и 4 (имам идея да я покарам още малко и пак да я закачиме на компа, да видим след почистването на дебитомера дали ще изчезне някоя грешка)

                            Блгодаря Ви предварително.

                            П.П. Искам да изкажа Благодарности на Колегата acko88 за помощта!
                            Last edited by brazen; d.m.y г., 11:07.
                            sigpic
                            Alfa Romeo 145 1.9 uniJet Turbo Diesel SOLD!

                            Comment


                            • #29
                              Сега, след изчистването на грешките нали пак ти е направила проблем?

                              Защо не я закачиш пак на диагностика и да видите дали има нови грешки?
                              --Alfa Romeo 147 1.9JTD -- Keep walking! --
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Walker Покажи съобщение
                                Сега, след изчистването на грешките нали пак ти е направила проблем?

                                Защо не я закачиш пак на диагностика и да видите дали има нови грешки?

                                Ами скоро пак ще я закачим.
                                sigpic
                                Alfa Romeo 145 1.9 uniJet Turbo Diesel SOLD!

                                Comment

                                Working...
                                X